Menü

Fontos tudnivalók, gyakori kérdések


 


A KÉT LEGGYAKORIBB KÉRDÉS AZ ŐSZI VIRÁGHAGYMA RENDELÉSRŐL:

FIZETÉSI MÓDOK: Jelenleg a Banki átutalás és Bankkártyás fizetés (azonnali online) közül tud választani. Utánvéttel (készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál) szeptember közepétől lehet majd rendelni! 

SZÁLLÍTÁS: Az őszi ültetésű virághagymák jelenleg előrendelhetők, a rendelések szállítását szeptembertől kezdjük meg. A várható pontosabb szállítási időpontról (heti lebontásban) augusztus végén fogok tájékoztatást küldeni. Mivel beérkezési sorrendben készítjük össze és adjuk fel a csomagokat, ezért a várható szállítási idő függ attól, hogy mikor küldte el rendelését. 


 

MENÜ:

1, Elérhetőségek
2, Fizetési módok
3, Szállítási idő, szállítási módok és díjak
4, Garancia

5, Affiliate rendszer, azaz ajánlási program
6, Kedvezmények és hűségpontrendszer
7, Kívánság lista
8, Meglévő rendeléshez termék hozzáadása
9, Hogyan tudok rendelni?

 

1, Elérhetőségek:

Telefonos ügyfélszolgálatom átmenetileg nem elérhető! Kérdés esetén kérem forduljon hozzám bizalommal az alábbi elérhetőségeken, igyekszem mihamarabb válaszolni:

1, E-mail: info@viragwebshop.hu
2, Üzenetküldés: Kattintson a jobb alsó sarokban a "Segíthetek?" buborékra

Ügyfélszolgálat elérhetősége: 
Hétfőtől - csütörtökig 8-14 óra között.
Péntek - vasárnap szünnap.

 

2, Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • 1, Utánvétes vásárlás: A rendelés ellenértékét az átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával lehet fizetni. Az utánvétes vásárlás kezelési díja 390 Ft. Az át nem vett csomagokról: sajnos rendkívül sok az át nem vett utánvétes csomag, ezért nyomatékosan szeretném megkérni, hogy csak akkor rendeljen, ha át is veszi a csomagot! Át nem vett csomagok esetén követett eljárásrend (https://viragwebshop.hu/aszf): Amennyiben a Vásárló nem veszi át a megrendelt és szállításra átadott Árut [...] megszegi az Eladóval kötött szerződését, amely alapján kötelezettsége az Áru átvétele és ezzel az Eladó teljesítésének elfogadása. [...] Eladó jogosult [...] a sikertelen ki és visszaszállítás költségét kötbérként érvényesíteni Vásárló felé.
    Az előrendelések ideje alatt (novembertől március végéig, illetve júniustól szeptemberig) kizárólag előre fizetéssel lehet rendelni, a megrendelés csak az összeg beérkezése után kerül végleges rögzítésre. (A beérkezett összegről előlegszámlát állítunk ki Önnek, a végszámla pedig a termékek küldésekor kerül kiállításra.) Utánvéttel minden szezonban akkortól lesz lehetőség rendelni, amikor a rendeléseket már azonnal tudjuk küldeni.
  • 2, Előre utalás: a rendelés elküldése után kapott visszaigazoló e-mailben megtalálja a pontos utalandó összeget és a bankszámlaszámot. Kérem, hogy 48 órán belül utalja át a vásárlás és a szállítás ellenértékét. Amennyiben az átutalás nem valósul meg legfeljebb 48 órán belül, úgy a megrendelés automatikusan törlésre kerül. 
  • 3, Bankkártyás fizetés:

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheti. A biztonságos bankkártyás fizetést a TEYA (korábban Borgun és B-Payment Zrt.) szavatolja. Használhat MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro kártyákat – utóbbit csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi –, valamint internetes használatra alkalmas webkártyát. Adatai mindvégig tökéletes biztonságban lesznek, mivel a fizetés a TEYA titkosított oldalán történik. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakcióazonosítót – ez a szám azonosítja a bank felé a kártyás fizetést. 

 


3, Mikor kapom meg a csomagomat és milyen futárcégek közül választhatok?

A szállításról itt talál részletes információt.

 

4, Van valamilyen garancia a virágokra?

A garanciáról itt talál részletes információt.

 

5, Affiliate rendszer, azaz ajánlási program

Az új ajánlási rendszer segítségével megháláljuk, ha ajánlja ismerőseinek és barátainak a VirágWebshopot. Az új "ajánlott vásárlások" után a vásárlás értékének 5%-át jóváírjuk Önnek a webshopon beváltható, levásárolható kupon formájában.

Hogyan működik?

  1. A webáruházban regisztrált fiókjába belépve a Fiók megtekintésnél megjelenik egy új Affiliate menüpont. Ez a menüpont tartalmaz minden adatot, amire szüksége lehet. Itt tekintheti meg a statisztikáit és ami a legfontosabb, az egyedi azonosítóját tartalmazó megosztási linket, amit használnia kell.

  2. Következő lépésként keresse meg az oldalon Az ajánláshoz szükséges linkek pontot. A Beillesztendő kód mezőben található szöveget (linket) másolja ki és küldje el annak akinek ajánlaná a VirágWebshopot. Példa a linkre: https://viragwebshop.hu/?p_id=12345

  3. Kedveskedjen egy 10%-os kuponnal is ismerősének, küldje el neki a link mellé a FIRST10 kuponkódot. (A kuponkód vásárlónkét egy alkalommal váltható be az első vásárláshoz.)

  4. Fontos, hogy ha szeretne jutalékot kapni, akkor mindenképp a megfelelő, a 2. pontban leírt (az Ön egyedi azonosítóját tartalmazó) linket ossza meg másokkal.. Amikor valaki rákattint erre a linkre, a böngészője eltárolja az azonosítót, és a vásárlás során ennek köszönhetően tudja a rendszer beazonosítani Önt, mint ajánlott partnert.

  5. Az új "ajánlott vásárlások" után a vásárlás értékének 5%-át jutalék formájába jóváírjuk fiókjában. A jóváírás akkor jelenik meg fiókjában, ha a Vevő bankkártyás fizetés vagy banki átutalás után sikeresen  kifizette rendelését, utánvét esetén pedig átvette a csomagot. Minden sikeresen ajánlott vásárlás után értesíteni fogjuk a jóváírt összegről.

  6. Jutalékát az Affiliate menüpontban tudja vásárlási kuponra beváltani a Kupon igénylése pontnál. Az igénylés után pár percen belül e-mailen érkezik meg a kuponkód. Érdemes csak közvetlenül a vásárlás előtt beváltani a jutalékot kuponra.

  7. Fontos! A jutalék számításnál kizárólag a termékek bruttó (adott esetben kedvezménnyel csökkentett) értékét vesszük figyelembe. A jutalék értékébe nem kerül beszámításra a szállítási díj és az ajándékutalvány összege. A jutalék összege készpénzre nem váltható, kizárólag a VirágWebshopon beváltható vásárlási utalvány (kupon) formájában kerül kifizetésre.

 

6, Állandó akciók és kedvezmények

  • 50 000 Ft felett 5%, 100 000 Ft felett pedig 10% kedvezmény jár automatikusan
  • 50 000 Ft feletti rendelési összegnél a szállítás és csomagolás ingyenes
  • Virághagymák esetében fajtánként több darab vásárlása esetén kedvezmény jár
  • Visszatérő vevőimnek hűségpont rendszerrel kínálok kedvezményes vásárlási lehetőséget.

    1, Regisztrálj a webáruházba itt: https://viragwebshop.hu/customer/register 
    2, Mindig a regisztrált e-mail címeddel, fiókodba belépve vásárolj, mert csak így tudja a rendszer gyűjteni a pontokat. Utólagos jóváírásra sajnos nincs lehetőség!
    3, Minden elköltött 20 Ft után 1 pont jár, ami 1 Ft-ot fog érni a pontbeváltáskor. A pontokat a fizetés előtt tudod majd beváltani. (20 Ft = 1 pont, 1 pont = 1 Ft ). Pl. 2.500 Ft elköltése után 100 pontot adunk, mely következő rendelésekor 100 forint kedvezményt jelent.
    4, A pontokat a már teljesített és/vagy kifizetett rendelésekre írjuk jóvá.
    5, A pontok lejárata a jóváírásukat követő 12 hónap.
    6, A hűségpont kedvezmények beváltására a pénztárban van lehetőség. Utólag nem tudunk hűségpontot érvényesíteni rendelésére.

 

7,  Információ a kívánságlista használatáról, válasz a leggyakoribb kérdésekre

1, Ez az Ön privát listája, én nem látom, hogy milyen termékeket helyezett ide:
- éppen ezért nem tudok értesítést küldeni, ha a termék elérhetővé válik
- nem tudom Ön helyett megrendelni, ha elérhetővé válik.

2, A kívánságlista azt a célt szolgálja, hogy Ön az éppen nem rendelhető vagy későbbi rendelésre kinézett termékeket saját maga számára összegyűjtse. A listát Önön kívül más nem látja (én sem).  Egy termék kívánságlistára helyezése nem minősül megrendelésnek és ha a termék elérhetővé válik, nem minősül át automatikusan megrendeléssé!

3, Amint az adott termék elérhetővé válik, Ön onnantól egy kattintással a kosárba tudja tenni, majd meg tudja rendelni a terméket.

4, Az adott termék adatlapján vagy kategória oldalán minden esetben feltüntettem, hogy kb. mikor rendelhető az adott termékcsoport. Mivel a virágkategóriák szezonálisan rendelhetőek, ezért mielőtt új termékcsoport válik rendelhetővé (pl. őszi vagy tavaszi virághagymák), a pontos "nyitásról" hírlevélben küldök értesítést, ezért érdemes feliratkozni rá az oldalon (havonta max. 1x szoktam küldeni, nem fogom naponta-hetente tele szemetelni a postafiókját.

 

8, Meglévő rendeléshez tudok még termékeket hozzátenni?

Amennyiben korábbi rendelése még nincs összekészítés alatt, lehetőség van arra, hogy már meglévő rendelését kibővítse. Összekészítés alatt álló csomaghoz már nincs lehetőség hozzárendelni!
Mivel rendkívül gyorsan fogy a készlet, nem tudok e-mailen rendelést felvenni és/vagy termékeket hozzáadni meglévő rendeléséhez, ezért fontos, hogy amit szeretne megvásárolni mihamarabb adja le egy új rendelésként a webáruházon keresztül!

ÖNNEK MAXIMUM 3 DB RENDELÉST VAN LEHETŐSÉGE ÖSSZEVONATNI, vagyis a 4-5-6-...X. rendelését már nincs lehetőség hozzáadni korábbi rendeléseihez!

1) Adjon le egy új rendelést azokból a fajtákból, amiket még szeretne.
2) A fizetési módoknál válassza a "Banki átutalás" fizetési módot.
3) A megjegyzés rovatba írja meg a korábbi megrendelése sorszámát és jelezze, hogy azzal szeretné egy csomagban megkapni!
4) Én 1-2 napon belül törlöm a szállítási díjat a rendelésről és elküldöm az új visszaigazolást - az ebben szereplő összeg lesz majd a fizetendő. Kérem, addig ne utaljon, amíg nem kapja meg tőlem a szállítási díjjal csökkentett, módosított visszaigazolást!!!

 

9, Hogyan tudok rendelni? (A vásárlás folyamata)

  1. A Termék kiválasztása
    - A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie.
  2. Kosárba helyezés
    - A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú -  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.
    - Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a - - "Rendelés véglegesítése" gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatók, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható.
    - Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy külön ablak ugrik fel a „Terméket hozzáadtuk a kosárhoz” szöveggel. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Tovább a kosárhoz” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vissza a termékhez” gombra!
  3. A Kosár megtekintése
    - A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer a „Kosár frissítése” gomb megnyomását követően megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.
    - Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Megrendelés” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.
  4. Vásárlói adatok megadása
    - „Megrendelés” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár.
    - A „Szállítási szolgáltatás” dobozban kell bejelölnie, hogy a megrendelt terméket milyen módon szeretné kiszállítatni. A rendszer jelzi a kiszállítás díját, melyet Ön köteles megfizetni megrendelés esetén. 
    - A „Felhasználói adatok” szövegdobozban e-mail címét, a „Számlázási információ” szövegdobozban teljes nevét, címét, telefonszámát tudja megadni. A ”Szállítási információ” szövegdobozban a rendszer automatikusan a „Számlázási információ” során megadott adatokat tárolja. Amennyiben Ön eltérő címre kéri a szállítást, kérjük távolítsa el a pipát. A „Megjegyzés” szövegdobozban” Ön tetszőlegesen adhat meg további információt.
  5. A rendelés áttekintése
    - A fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön a „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Mégsem” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Folytatás a következő lépéssel” gombra kattintás esetén Ön a „Rendelés áttekintése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).
  6. A rendelés véglegesítése
    - Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt Áruknak, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. 

     

Cégadatok:

Tulajdonos: Virágwebshop Kft.
Kapcsolattartó: Csorba Orsolya ügyvezető, tulajdonos
Székhely: 2340, Kiskunlacháza, Alsó-Dunasor 47.
Adószám: 26230939-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-191238
Bankszámlaszám: MBH Bank 10103867-04431600-01005004 

Ha ezeken kívül bármilyen kérdésed lenne szívesen állok rendelkezésedre az Elérhetőség menüpontban megadott e-mail címen.

 

Keresés