Termékek Menü

Vásárlási tudnivalók

1, Elérhetőségeink:

E-mail: info@viragwebshop.hu
Telefon: (00 36) 70 214 5614
Ügyfélszolgálat elérhetősége: hétfő - csütörtök 8-16 h, péntek 8-12 h

 

2, Nagy összegű, vagy rendszeres rendelés esetén kaphatok kedvezményt?

Hűségpontrendszer:
Minden vásárláskor 20 forintonként 1 pontot kapsz, ami 1 forintot ér a következő rendelésednél. Ez kb. 5 % kedvezménynek felel meg.
(A hűségpontrendszer igénybevételéhez regisztráció szükséges, erre kérlek figyelj! A vásárláskor kapott hűségpontjaidat csak a rendelésed értékének kiegyenlítése után fogod tudni beváltani egy következő vásárláshoz. A hűségpontok a rendeléstől számított 120 napig tudod beváltani.)

Nagy összegű vásárlás esetén:
Ha a vásárlásaid összértéke eléri az 50 000 Ft-ot 5 %, 100 000 Ft felett pedig 10 % kedvezményt kapsz. 

 

3, Rendelhetek telefonon vagy e-mailen is? Nem boldogulok az internetes rendelésekkel...

Természetesen mindenkinek segítünk a rendelésben! Hívj bátran munkanapokon 8-16 h között (decembertől februárig munkanapokon 9-12 h között) a (00 36) 70 249 3319 -es telefonszámon.

 

4, Milyen fizetési módok közül választhatok?

1, Utánvétes vásárlás: megrendelésed ellenértékét az átvételkor a GLS futárnak készpénzzel vagy bankkártyával tudod fizetni. Csak a "Raktáron" és "Rendelhető" virágok vásárlása esetén tudod ezt a fizetési módot választani. (A január 1. - február 15. közötti előrendelések esetén csak "Előre utalással" tudsz fizetni.) Az utánvétes vásárlás kezelési díja 410 Ft.

2, Előre utalás: a rendelés elküldése után kapott visszaigazoló e-mailben megtalálod a pontos utalandó összeget és a bankszámlaszámot. Kérlek, hogy 8 munkanapon belül utald át a vásárlás és a szállítás ellenértékét. Amennyiben az átutalás nem valósul meg 8 napon belül, úgy a megrendelés törlésre kerül. 

3, Bankkártyás fizetés:

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheted. A biztonságos bankkártyás fizetést a Borgun és az B-Payment Zrt. szavatolja. Használhatsz MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro kártyákat – utóbbit csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi –, valamint internetes használatra alkalmas webkártyát. Adataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek, mivel a fizetés a Borgun titkosított oldalán történik. Kártyaadataidat kizárólag a Borgun kezeli a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakcióazonosítót – ez a szám azonosítja a bankod felé a kártyás fizetést. 

A bankkártyás fizetés a következőképpen történik:

  • a webáruház oldalán kiválasztod az árut
  • a Pénztárnál megadod a szállítási módot, illetve a bankkártyás fizetési módot, majd megnyomod a "Megrendelés" gombot
  • ezt követően átkerülsz a Borgun biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadod a kártyaadatait
  • ezt követően (még mindig a Borgun oldalán) a "Fizetés" gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót – a bank ilyenkor ellenőrzi az adatokat, ez néhány másodperc alatt lezajlik
  • a fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz

A sikeres tranzakciót követően (a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadása után) a Borgun elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével. A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára vagy a böngésző "Vissza/Back" , illetve a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, esetleg bezárod a böngésző ablakot, mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba. Ha a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

5, Hogyan kapom meg a rendelt virágokat? Mennyibe kerül a kiszállítás?

A megrendeléseket a GLS csomagküldő szolgálat szállítja Neked házhoz, vagy a kiválasztott GLS csomagpontba.
Szállítási és csomagolási díj a virágok súlyától függ. A kosár oldalon a -nél tudod ellenőrizni a várható szállítási költséget. 
Ha 25 000 Ft feletti összegért rendelsz virágokat, a szállítás és csomagolás ingyenes.

Szállítási díj (bruttó):

< 1 kg   1 290 Ft
< 2 kg   1 490 Ft
< 5 kg   2 490 Ft
< 10 kg   2 990 Ft
< 15 kg   3 590 Ft
> 15 kg   3 990 Ft

 

6, Mikor kapom meg a csomagomat? Mennyi a szállítási idő?

A "Raktáron" státuszú virágokat 2-5 munkanapon belül szállítjuk.

A "Rendelhető" státuszú virágokat minden esetben csak a rendelésed leadása után kérjük be a beszállítóinktól. Ennek főképp minőségbiztosítási okai vannak: az utolsó pillanatig Európa legjobb kertész-szakemberi gondozzák, ápolják és a legideálisabb körülmények között raktározzák az általad rendelt termékeket. Beszállítóim általában 7-10 munkanapon belül küldik a megrendeléseket, amit mi válogatunk, ellenőrizzük a minőségüket és továbbítjuk a GLS futáronak. A beszállítóink gyorsaságától függően így a csomagod kb. 15 munkanapon belül érkezik meg hozzád. 

A virághagymákat minden esetben csak az ültetési szezonban szállítjuk! (Ezek az ültetési szezonon kívül "Előrendelhetőek".)

Tavaszi ültetésű virághagymák szállítása: márciustól, az időjárás függvényében
Őszi ültetésű virághagymák szállítása: szeptember 1-től
Bazsarózsák szállítása: október 1-től

 

7, Miért ilyen hosszú a kiszállítási idő?

Webáruházunk nem egy adott kertészet webáruháza. A növények a legnevesebb és legmegbízhatóbb magyarországi és Európai Únión belüli kertészetekből érkeznek hozzánk. Mindegyik növénycsoport (pl. az íriszek, sásliliomok, virághagymák, rózsák) más-más beszállítótól érkezik, akik az adott virágok szaporítására szakosodtak. A rendkívül széles választék miatt (közel 5000 fajta virágok értékesítünk) nem áll módunkban mindegyik fajtából készletet tartani, ezért azok nagy részét csak Vásárlóink megrendelése után kérjük be beszállítónktól. Megérkezésük után mi még válogatjuk és ellenőrizzük a minőségüket.

Az általam kínált termékek növények, élőlények, akiknek sok-sok törődésre és gondoskodásra van szükségük ahhoz, hogy felkészítsük őket a szállításra. A konténeres virágok esetében pl. speciális tápoldattal öntözzük őket, hogy a lehető legjobb formában legyenek, mire a speciálisan nekik kifejlesztett dobozba helyezzük őket. A virághagymáknak és gumóknak is szükségük van a "felkészülésre". Kézzel válogatjuk és csomagoljuk őket, ellenőrizzük a minőségüket. A futárszolgálat is külön figyelemmel kíséri az élő növények szállítását, kiemelt figyelmet szentelnek annak, hogy óvatosan és körültekintően kezeljék őket.

 

8, Van valamilyen garancia a virágokra?

A garanciáról itt találsz részletes információt.

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhatsz a szerződéstől és visszaküldheted a megrendelt terméket, én pedig visszautalom az árát. A visszaküldés költsége ebben az esetben téged terhel.
Beszállítóim az EU legjobb termelői és maximálisan bízom az általuk kínált minőségben. Ők garanciát vállalnak a termékeikre, így tudok én is garanciát adni.
A garancia a virághagymáknál és gumóknál vonatkozik a szín- és fajtaazonosságra, amely az első virágzásig érvényes.

 

Cégadataink:

Tulajdonos: Virágwebshop Kft.
Kapcsolattartó: Csorba Orsolya ügyvezető, tulajdonos
Székhely: 2340, Kiskunlacháza, Alsó-Dunasor 47.
Adószám: 26230939-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-191238
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10103867-04431600-01005004 

Ha ezeken kívül bármilyen kérdésed lenne szívesen állok rendelkezésedre az Elérhetőség menüpontban megadott telefonszámon és e-mail címen.