Ön itt jár: > >

Garancia

A VIRÁGWEBSHOP KFT. által nyújtott garanciák

A Virágwebshop által forgalmazott növényeket Európai legjobb termelőitől szerezzük be. Beszállítóink a legnagyobb odafigyeléssel választják ki a legjobb minőségű növényeket, szaporító anyagokat.
A maximális odafigyelés és törődés ellenére sem zárható ki azonban annak a lehetősége, hogy eltérés legyen a megrendelt és a kapott növény között. Ennek okai legtöbbször emberi tévedés, technikai vagy szállítási hibák lehetnek.
Éppen emiatt kérjük, hogy a csomag átvételekor ellenőrizze rendelése teljességét. Amennyiben eltérést észlel (mennyiségben vagy minőségben), kérjük 14 napon belül jelezze nekünk írásban, az info@viragwebshop.hu e-mail címen.

Garancia virághagymák és gumókra

Amennyiben virághagymákat, gumókat rendelt tőlem, kérem, a csomag átvételekor nézze át a kapott terméket, ellenőrizze az épségüket. Bármi eltérést észlel, azt kérem 14 napon belül jelezze nekünk.
A kiültetés után már sajnos nem tudunk garanciát vállalni a hagymákra és gumókra, hiszen a földben, amibe került, számos kártevő érheti, elrohadhat vagy megfagyhat.

Pénzvisszafizetési garancia

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a megrendelt terméket, mi pedig visszautaljuk az árát. A visszaküldés költsége ebben az esetben Önt terheli.

Eredési garancia rózsákra, földlabdás és cserepes növényekre

A cserepes rózsáink, földlabdás és konténeres növényeink olyan gyökérzettel rendelkeznek, amelyek biztosítják a jó eredőképességet. Az ültetés az év bármely fagymentes időszakában lehetséges. A telepítést megfelelő gondoskodással kell elvégezni.

Garanciális feltételek:

  1. Vásárláskor őrizze meg a kiállított számlát!

  2. Ültetés után az elültetett növényeket egyenként fényképezze le, a képeket őrizze meg a garancia időtartamára! Fontos, hogy csak éles, jó minőségű képet tudunk elfogadni, amin a teljes virág látszik!

  3. A növény elpusztulása esetén, e-mail-en jelezze az elpusztult növények számát, fajtáját, a számla számát!

  4. Fényképezze le egyenként az elpusztult töveket! Fontos, hogy csak éles, jó minőségű képet tudunk elfogadni, amin a teljes virág látszik!

  5. E-mail címemre küldje el az ültetés utáni és az elpusztult növényekről készült fényképeket!

  6. Visszakapja a termék árát, vagy az kívánsága szerint szerint kicserélésre kerül.

  7. Az eredési garancia a vásárlást követő 1 hónapig érvényes!

Fajtaazonossági garancia

Beszállítóink a legnagyobb odafigyeléssel választják ki a legjobb minőségű növényeket, szaporító anyagokat. A maximális odafigyelés és törődés ellenére sem zárható ki azonban annak a lehetősége, hogy eltérés legyen a megrendelt és a kapott növény között. Ennek okai legtöbbször emberi tévedés, technikai vagy szállítási hibák lehetnek. 


Garanciális feltételek:

  1. Amire nem vonatkozik a fajtaazonossági garancia: a termékek színe a weboldal képeihez képest eltérhet, ezzel kapcsolatos panaszokra nem tudunk garanciát vállalni. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. Ennek oka legtöbbször az, hogy a monitorok és kijelzők torzítják a színeket, egy-egy termékfotó szinte minden készüléken más árnyalatú, valamint hogy a virágok színe a talaj pH értékétől, a vízmennyiségtől és a napfény mértékétől is változhat.
  2. Amire vonatkozik a fajtaazonossági garancia: természetesen, ha más fajtát kapott, mint amit rendelt (vagyis nem csak színbeli, hanem minta és forma szerinti eltérés mutatkozik, vagy pl. fehér helyet pirosat kapott), akkor érvényes a csere vagy visszafizetési garancia. A fajtaazonossági garancia az első virágzásig érvényes!

Hogyan érvényesítheti a garanciát:

  1. Fényképezze le egyenként a virágokat. Fontos, hogy csak éles, jó minőségű képet tudunk elfogadni, amin a teljes virág látszik!

  2. Az info@viragwebshop.hu e-mail címre küldje el a virágról készült fényképeket! Kérem tüntesse fel a rendelési számot, valamint a kifogásolt fajta pontos nevét vagy cikkszámát.

  3. Visszakapja a termék árát, vagy az kívánsága szerint szerint kicserélésre kerül.

Amire nem tudunk garanciát vállalni

  1. Nem tudunk garanciát vállalni az időjárás (pl. fagy, vihar, tartós esőzés, szárazság) és a kártevők okozta károkra.
  2. Garanciát abban az esetben sem tudunk vállalni, ha nem lettek betartva az ültetési útmutatóban leírt szabályszerűségek, így a növények más környezetben vannak tartva/tárolva/ültetve/gondozva, mint amit igényelnének – hiszen ez nagyban befolyásolja az adott növények fejlődését.
  3. Ha késedelmesen tudta csak átvenni vagy kicsomagolni a csomagot és amiatt károsodott a növény, sajnos nem tudunk rá garanciát vállalni. (A kiszállítás nem nekünk vagy a futárcégnek felróható okok miatt tartott 24 óránál tovább, vagy Ön nem csomagolta ki a megérkezén napján a növényeket.)
  4. A termékek színe a weboldal képeihez képest eltérhet, ezzel kapcsolatos panaszokra nem tudunk garanciát vállalni. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. (Ennek oka legtöbbször az, hogy a monitorok és kijelzők torzítják a színeket, egy-egy termékfotó szinte minden készüléken más árnyalatú.)
    Természetesen, ha más fajtát kapott, mint amit rendelt (vagyis nem csak színbeli eltérés mutatkozik vagy pl. fehér helyet pirosat kapott), akkor érvényes a csere vagy visszafizetési garancia.

Hogyan jelezheti nekem észrevételeit?

Kérem, hogy reklamációját mindig írásban jelezze az info@viragwebshop.hu e-mail címen, mellékelve a fényképet a szóban forgó termékről. Reklamációját minden esetben csak fényképpel együtt tudjuk elfogadni! Amennyiben reklamációját jogosnak ítéljük, természetesen garantáljuk az adott termék saját költségünkre történő cseréjét. 

 

Ha bizonytalan az Önt megillető jogokkal kapcsolatban, segít a fogyasztóbarát!

 

 

 

Keresés