Garancia
A VIRÁGWEBSHOP KFT. ÁLTAL NYÚJTOTT GARANCIÁK
A Virágwebshop által forgalmazott növényeket Európai legjobb termelőitől szerezzük be. Beszállítóink a legnagyobb odafigyeléssel választják ki a legjobb minőségű növényeket, szaporító anyagokat.
A maximális odafigyelés és törődés ellenére sem zárható ki azonban annak a lehetősége, hogy eltérés legyen a megrendelt és a kapott növény között. Ennek okai legtöbbször emberi tévedés, technikai vagy szállítási hibák lehetnek.
Hogyan jelezheti nekem észrevételeit?
Kérem, hogy az alábbi tájékoztatót figyelmesen olvassa végig és az itt leírtaknak megfelelően járjon el (különös tekintettel az 5-ös pontra)!
Kérem, hogy reklamációját mindig írásban jelezze az info@viragwebshop.hu e-mail címen, mellékelve a fényképet a szóban forgó termékről. Reklamációját minden esetben csak fényképpel együtt tudjuk elfogadni! Mivel a termékek jellegénél fogva azok visszaküldése nem lehetséges, (mint pl. egy hibás műszaki cikk esetében), ezért a fennálló problémát fotóval szükséges igazolnia. Amennyiben reklamációját jogosnak ítéljük, természetesen garantáljuk az adott termék saját költségünkre történő cseréjét vagy annak árának visszatérítését készlethiány esetében.
1) Garancia virághagymák és gumókra, rózsákra, valamint gyökércsomagolt évelőkre
Kérem, hogy a csomag átvételekor nézze át a kapott terméket, ellenőrizze az épségüket. Bármi eltérést (fajtaazonossági eltérés a címkén, darabszám) vagy minőségi problémát észlel (pl. puha, rothadt, foltos, kiszáradt hagyma), azt kérem az átvételtől számított 14 napon belül jelezze nekünk (az 5. pontban leírtaknak megfelelően).
A 14 napot és a kiültetést követően sajnos a termékek minőségére nem tudunk jótállást vállalni a tartási és környezeti körülmények ellenőrizhetetlensége miatt. A terméket számtalan olyan körülmény érheti (pl. időjárási viszonyok, kártevők), amire nincs befolyásunk és a hibátlan állapotú terméknél is problémát idézhetnek elő.
2) Garancia orchideákra, szabadgyökerű, konténeres és földlabdás évelőkre
Kérem, hogy a csomag átvételekor nézze át a kapott termékeket, ellenőrizze az épségüket. Ha bármi eltérést, problémát észlel, azt kérem az átvételtől számított 14 napon belül jelezze nekünk (az 5. pontban leírtaknak megfelelően).
14 nap elteltével nem tudunk minőségi garanciát (jótállást és szavatosságot) vállalni az élő növényekre, mivel 14 nap elteltével ez a termékek a Vevő általi tartási és gondozási hibából eredően is tönkremehetnek!
Egyes növények természetéből adódóan a visszaküldésük nem lehetséges, és az elállási jog kizárt, mivel ezek a termékek az elállási időszakon belül tönkremehetnek. Ezen termékek közé sorolandók az "élő növények": virágzó orchideák, földlabdás és konténeres évelők.
Ezekre a növényekre emiatt sajnos nem érvényes a 14 napos Pénzvisszafizetési garancia!
3) Pénzvisszafizetési garancia (14 napos elállás)
A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a megrendelt terméket, mi pedig az eredeti fizetési módon visszatérítjük termék árát. A visszaküldés költsége ebben az esetben Önt terheli! A kézhez kapott terméket ebben az esetben Ön köteles a megrendeléskor kapott állapotban visszaszolgáltatni és a sérülésmentes szállításról gondoskodni! A visszatérítést a termék visszaérkezése (átvétele) után 5 munkanapon belül indítjuk el.
Egyes növények természetéből adódóan a visszaküldésük nem lehetséges, és az elállási jog kizárt, mivel ezek a termékek az elállási időszakon belül tönkremehetnek. Ezen növények a virágzó orchideák, szabadgyökerű, földlabdás és konténeres évelők.
4) Fajtaazonossági garancia
Minden termékünkre érvényes a törvény által előírt garancia, azaz jótállás. A jótállás azt jelenti, hogy a termék úgy néz ki, illetve azt nyújtja, mint amit a termék adatlapján feltüntettünk. Beszállítóink a legnagyobb odafigyeléssel választják ki a legjobb minőségű növényeket, szaporító anyagokat. A maximális odafigyelés és törődés ellenére sem zárható ki azonban annak a lehetősége, hogy eltérés legyen a megrendelt és a kapott növény között. Ennek okai legtöbbször emberi tévedés, technikai vagy szállítási hibák lehetnek.
Garanciális feltételek:
- Amire nem vonatkozik a fajtaazonossági garancia: a termékek színe a weboldal képeihez képest eltérhet, ezzel kapcsolatos panaszokra nem tudunk garanciát vállalni. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. Ennek oka legtöbbször az, hogy a monitorok és kijelzők torzítják a színeket, egy-egy termékfotó szinte minden készüléken más árnyalatú, valamint hogy a virágok színe a talaj pH értékétől, a vízmennyiségtől és a napfény mértékétől is változhat. Pl. fehér helyett törtfehér vagy vajszínű, vagy árnyalatbeli eltérések (halvány rózsaszín helyett közép rózsaszín, vagy sárga helyett krémszín)
- Amire vonatkozik a fajtaazonossági garancia: természetesen, ha más fajtát kapott, mint amit rendelt (vagyis nem csak színbeli, hanem minta és forma szerinti eltérés mutatkozik, vagy pl. fehér helyet pirosat kapott), akkor érvényes a csere vagy visszafizetési garancia. A fajtaazonossági garancia az első virágzásig érvényes!
5) Hogyan érvényesítheti a garanciákat:
-
Fényképezze le egyenként a hagymákat, gumókat, virágokat, vagy a termékcímkét a csomagoláson. Fontos, hogy csak éles, jó minőségű képet tudunk elfogadni, amin a teljes termék/virág látszik!
-
Az info@viragwebshop.hu e-mail címre küldje el a fényképeket! Kérem tüntesse fel a rendelési számot, valamint a kifogásolt fajta pontos nevét vagy cikkszámát, illetve a kifogásolt darabszámot. Ha több fajtáról és/vagy darabszámról van szó, mindegyikről egyenként készítsen fotót és tüntesse fel az eredetileg rendelt fajta nevét a fotón vagy az e-mailben a fénykép sorszámának megjelölésével.
-
Visszakapja a termék árát az eredeti fizetési módon visszatérítve, utánvét esetén bankszámlára utalással. (Az adott szezonban, elérhető készlet esetén természetesen a termék pótlása is lehetséges.)
6) Amire nem tudunk garanciát vállalni
- Nem tudunk garanciát vállalni az időjárás (pl. fagy, vihar, tartós esőzés, szárazság) és a kártevők okozta károkra.
- Garanciát abban az esetben sem tudunk vállalni, ha nem lettek betartva az ültetési útmutatóban leírt szabályszerűségek, így a növények más környezetben vannak tartva/tárolva/ültetve/gondozva, mint amit igényelnének – hiszen ez nagyban befolyásolja az adott növények fejlődését.
- Ha késedelmesen tudta csak átvenni vagy kicsomagolni a csomagot és amiatt károsodott a növény, sajnos nem tudunk rá garanciát vállalni. (A kiszállítás nem nekünk vagy a futárcégnek felróható okok miatt tartott 24 óránál tovább, vagy Ön nem csomagolta ki a megérkezés napján a növényeket.)
- A termékek színe a weboldal képeihez képest eltérhet, ezzel kapcsolatos panaszokra nem tudunk garanciát vállalni. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. (Ennek oka legtöbbször az, hogy a monitorok és kijelzők torzítják a színeket, egy-egy termékfotó szinte minden készüléken más árnyalatú.)
Természetesen, ha más fajtát kapott, mint amit rendelt (vagyis nem csak színbeli eltérés mutatkozik vagy pl. fehér helyet pirosat kapott), akkor érvényes a csere vagy visszafizetési garancia. - "Élő növények" esetén a legnagyobb gondossággal csomagoljuk a növényeket, viszont a szállítás során a növényben (orchidea, konténeres és földlabdás évelő) keletkezett kárért nem tudunk felelősséget vállalni!
- 14 nap elteltével nem tudunk minőségi garanciát vállalni az élő növényekre, mivel az átvételtől számított 14 nap elteltével ez a termékek a Vevő általi tartási és gondozási hibából eredően is tönkremehetnek!
Hogyan jelezheti nekem észrevételeit?
Kérem, hogy reklamációját mindig írásban jelezze az info@viragwebshop.hu e-mail címen, mellékelve a fényképet a szóban forgó termékről. Reklamációját minden esetben csak fényképpel együtt tudjuk elfogadni! Amennyiben reklamációját jogosnak ítéljük, természetesen garantáljuk az adott termék saját költségünkre történő cseréjét vagy annak árának visszatérítését készlethiány esetében.